• Voor 17.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • €3,99 verzendkosten en gratis vanaf €100,-
  • Eenvoudig retourneren met Returnista

9.02142 reviews

Q&A


Q&A


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe kan ik Esuals het beste bereiken?

Heb je een vraag over een bestelling of product dan kun je ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:30 op telefoonnummer 0418-640570

Via [email protected] kun je ons altijd bereiken, wij streven er naar jouw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

1.2 Ik heb een bericht gestuurd op Facebook Messenger of Instagram maar ik heb nog geen antwoord ontvangen?

Wij proberen zo veel mogelijk vragen op Facebook en Instagram te beantwoorden.
Door de grote hoeveelheid vragen is het helaas niet altijd mogelijk alle vragen te beantwoorden.

Om snel antwoord te krijgen op jouw vraag kun je het beste mailen naar [email protected] of bellen naar 0418-640570 op werkdagen van 09:30 tot 17:30

1.3 Tevreden over Esuals?

Als je tevreden bent over onze service, verzending of kwaliteit kun je dit altijd delen doormiddel van een positieve review op: https://www.feedbackcompany.com/nl-nl/reviews/esuals dit waarderen wij heel erg! 

2.1 Hoe retourneer ik een pakket naar Esuals?

Stap 1
Vul het bijgeleverde retourformulier op de achterzijde van de pakbon.

Stap 2
Koop een retourlabel voor een verzendpunt van DHL of UPS via onderstaande button.
Of plan een ophaalafspraak via de onderstaande button.

Button Returnista

Stap 3
Verpak de retour in de originele verpakking en plak het retour label over het originele verzendlabel van Esuals en geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL of UPS punt.

Bij een afhaalopdracht neemt de chauffeur een retourlabel mee, zorg dat de chauffeur het label ook over het originele label heen plakt.

2.2 Wat is het retouradres van Esuals?

Esuals webshop
Steigerboom 2C
5331KA Kerkdriel

2.3 Wat is het retourtermijn?

Niet tevreden met jouw bestelling? Geen probleem, je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Op onze retourpagina vind je de stappen om jouw bestelling eenvoudig te retourneren: https://www.esuals.nl/service/retourneren-en-ruilen/

2.4 Retour voorwaarden

  • Orginele, ongewassen en ongedragen staat.
  • Na het wassen van items vervalt de garantie.
  • Verstuur de retour in de originele Esuals verpakking retour.
  • Geen garantie op studs, glitters, steentjes en pailletten.
  • Kleding met foundation vlekken worden niet geaccepteerd.
  • Je bent zelf verantwoordelijk voor een nette aankomst van de retour.
  • Sieraden, lingerie, badkleding en mondkapjes kunnen wij niet retourneren i.v.m. hygiëne.

2.5 Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Wij streven er naar jouw retour zending zo snel mogelijk te verwerken en dit gebeurd uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst. In de meeste gevallen is je retour al binnen 1 werkdag verwerkt!

2.6 Ik heb geen retourformulier ontvangen?

Het retourformulier staat achter op de bijgeleverde pakbon.

Mocht deze er onverhoopt niet bij zitten dan kun je hier een nieuw retourformulier downloaden.

2.7 Ik heb 2 verschillende bestellingen, mag ik deze samen retourneren?

Dat is geen probleem, zorg ervoor dat er voor iedere bestelling 1 pakbon/retourformulier in het pakket zit.

2.8 Ik heb mijn bestelling betaald met een Fashioncheque en wil graag retourneren, hoe werkt dit?

Het retourproces voor bestellingen betaald met een Fashioncheque is in principe hetzelfde als een normale retournering. Heb je het volledige bedrag betaald met een Fashioncheque? Dan ontvang je een tegoedcode te besteden op Esuals.nl ter waarde van het retourbedrag.

Heb je de order betaald met zowel een Fashioncheque als IDeal?
Dan wordt het bedrag betaald met IDeal naar je gecrediteerd, is dit bedrag lager dan het retourbedrag dan wordt voor het bedrag dat over is een tegoedcode aangemaakt. 

Heb je nog vragen? 
Stuur ons gerust een mailtje naar [email protected] of bel naar 0418-640570

3.1 Ik heb een bestelling geplaatst, maar er is een kortingsactie aangekondigd kan dit worden verrekend?

Kortingsacties maken wij altijd van te voren altijd bekend via onze socials. Helaas kunnen kortingen niet achteraf worden verrekend aangezien specifieke voorraden anders zijn dan het moment dat onze sales live gaan. Je mag natuurlijk altijd je bestelling retourneren en bestellen met de desbetreffende korting. 

3.2 Ik heb een sale artikel besteld, maar de korting is verhoogd kan dit worden verrekend?

Op het moment dat er een sale is waarbij de korting wordt verhoogd, kunnen wij helaas de korting niet achteraf berekenen dit omdat de specifieke maten en voorraden natuurlijk anders zijn dan de periode daarvoor. Je kunt natuurlijk altijd de producten retourneren en ze met de nieuwe korting bestellen!

3.3 Wat zijn de verzendkosten bij Esuals?

Nederland €3,99

België €4,99

Bestellingen boven de €100,- zijn altijd gratis.

3.4 Wanneer heb ik gratis verzending?

Bij bestellingen boven de €100,- verzenden wij gratis in zowel Nederland als België.

3.5 Welke betaalmethodes heeft Esuals?

IDeal

Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier via jouw eigen bank.

Bancontact Mister Cash (België)

Voor onze Belgische klanten hebben we deze betaalmogelijkheid. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Creditcard (Meastro, Visa en Mastercard)

Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Voor credit card worden extra kosten in rekening gebracht.

Fashioncheque en VVV cadeaukaart

Wanneer je in het bezit bent van een Fashioncheque of VVV cadeaukaart kun je ook hiermee je bestelling betalen. Je kiest dan bij het afrekenen voor de optie 'cadeaukaart' bij de betaalmethodes, vervolgens rond je de bestelling af daarna opent er een nieuw venster waar je de code van je cadeaukaart kunt invullen. 

Bestellingen betaald met een cadeaukaart zijn niet inwisselbaar voor geld, geretourneerde producten betaald met Fashioncheque worden dan ook omgezet in een shop tegoed van Esuals.

Voor het gebruik van cadeaukaarten geld een max van €50,- Bij bestellingen boven de €50,- dient het restant met IDeal betaald te worden.

 

3.6 Ik krijg een mail dat ik niet betaald heb maar het geld is wel afgeschreven van mijn rekening?

Dan heb je waarschijnlijk 2 x in een bestelling gezeten en is er 1 bestelling betaald en 1 niet. De niet betaalde wordt automatisch geannuleerd en de betaalde bestelling wordt gewoon verzonden.

Kijk goed naar het VKF of VKO nummer in jouw betaling of deze overeenkomt met de betaalde bestelling.

4.1 Wat zijn de levertijden?

Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag (ma t/m vrij) verzonden.

Wij garanderen altijd alleen verzonden omdat wij geen invloed hebben op de drukte bij onze verzenddienst. Meestal is het pakket de eerste volgende dag al in huis.

4.2 Wat zijn de verzendmethodes?

Wij verzenden onze pakketten met DHL.
Bij de verzending ontvang je een Track & Trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.
Deze Track & Trace code ontvang je van ons na de eerste scan in het sorteercentrum van onze verzenddienst (DHL).

4.3 Ik heb geen track en trace code ontvangen?

Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar [email protected] en wij mailen alsnog jouw track & trace code.

4.4 Ik heb een verkeerd adres ingevoerd wat nu?

Als je met ons contact opneemt voordat het pakket verzonden is passen wij het voor je aan.

Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. De nieuwe verzendkosten dienen dan echter weer door de klant gemaakt te worden om het pakket opnieuw naar het juiste adres te sturen. Neem contact met ons op voor verdere informatie.

4.5 Track & Trace code van Go Parcel ontvangen i.p.v. DHL?

Dat klopt, je ontvangt een track en trace code van Go Parcel, dit is het traceer/software systeem waar wij onze DHL zendingen mee bijhouden en traceren.

Jouw bestelling wordt wel gewoon met DHL verzonden en afgeleverd.

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »