• Voor 17.00 besteld, dezelfde werkdag verzonden
  • €3,99 verzendkosten en gratis vanaf €100,-
  • Eenvoudig retourneren met Returnista

4,8van 208 Facebook reviews

Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen


Veelgestelde vragen

1.1 Hoe retourneer ik een pakket naar Esuals?

Stap 1
Vul het bijgeleverde retourformulier op de achterzijde van de pakbon.

Stap 2
Koop een retourlabel voor een verzendpunt van DHL of UPS.
Of plan een ophaalafspraak door op onderstaande button te klikken. 

Button Returnista

Stap 3
Verpak de retour in de originele verpakking en plak het retour label over het originele verzendlabel van Esuals en geef het pakket af bij het dichtstbijzijnde DHL of UPS punt.

Bij een afhaalopdracht neemt de chauffeur een retourlabel mee, zorg dat de chauffeur het label ook over het originele label heen plakt.

1.2 Wat is het retouradres van Esuals?

Esuals
Steigerboom 2C
5331KA Kerkdriel

1.3 Ik heb geen retourformulier ontvangen?

Het retourformulier staat achter op de bijgeleverde pakbon.

Mocht deze er onverhoopt niet bij zitten dan kun je hier een nieuw retourformulier downloaden.

1.4 Ik heb 2 orders, mag ik deze samen retourneren?

Dat is geen probleem, zorg ervoor dat er voor iedere bestelling 1 pakbon/retourformulier in het pakket zit.

2.1 Wat zijn de verzendkosten bij Esuals?

Nederland €3,99

België €4,99

Bestellingen boven de €100,- zijn altijd gratis.

2.2 Wanneer heb ik gratis verzending?

Bij bestellingen boven de €100,- verzenden wij gratis in zowel Nederland als België.

2.3 Welke betaalmethodes heeft Esuals?

IDeal

Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier via jouw eigen bank.

Bancontact Mister Cash (België)

Voor onze Belgische klanten hebben we deze betaalmogelijkheid. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Creditcard (Meastro, Visa en Mastercard)

Als je kiest voor een betaling met creditcard, geef je eerst aan welk type creditkaart of debitkaart je wilt gaan gebruiken. Vervolgens vul je je creditcardnummer, vervaldatum, CID/CVC-code (staat vaak op de achterkant van je kaart) en eventueel een extra wachtwoord in. Voor credit card worden extra kosten in rekening gebracht.

Fashioncheque en VVV cadeaukaart

Wanneer je in het bezit bent van een Fashioncheque of VVV cadeaukaart kun je ook hiermee je bestelling betalen. Je kiest dan bij het afrekenen voor de optie 'cadeaukaart' bij de betaalmethodes, vervolgens rond je de bestelling af daarna opent er een nieuw venster waar je de code van je cadeaukaart kunt invullen. 

Bestellingen betaald met een cadeaukaart zijn niet inwisselbaar voor geld, geretourneerde producten betaald met Fashioncheque worden dan ook omgezet in een shop tegoed van Esuals.

 

2.4 Ik krijg een mail dat ik niet betaald heb maar het geld is wel afgeschreven van mijn rekening?

Dan heb je waarschijnlijk 2 x in een bestelling gezeten en is er 1 bestelling betaald en 1 niet. De niet betaalde wordt automatisch geannuleerd en de betaalde bestelling wordt gewoon verzonden.

Kijk goed naar het VKF of VKO nummer in jouw betaling of deze overeenkomt met de betaalde bestelling.

3.1 Wat zijn de levertijden?

Op werkdagen voor 17:00 besteld is dezelfde werkdag (ma t/m vrij) verzonden.

Wij garanderen altijd alleen verzonden omdat wij geen invloed hebben op de drukte bij onze verzenddienst. Meestal is het pakket de eerste volgende dag al in huis.

3.2 Wat zijn de verzendmethodes?

Wij verzenden onze pakketten met DHL.
Bij de verzending ontvang je een Track & Trace code, waarmee jij jouw pakketje kunt volgen vanaf het moment van verzending tot aan de levering.
Deze Track & Trace code ontvang je van ons na de eerste scan in het sorteercentrum van onze verzenddienst (DHL).

3.3 Ik heb geen track en trace code ontvangen?

Dit kan gebeuren, check voor de zekerheid de map ongewenst of spam in jouw mailbox. Staat het mailtje hier ook niet in dan klopt jouw email adres waarschijnlijk niet. Mail naar [email protected] en wij mailen alsnog jouw track & trace code.

3.4 Ik heb een verkeerd adres ingevoerd wat nu?

Als je met ons contact opneemt voordat het pakket verzonden is passen wij het voor je aan.

Is het pakket al verzonden dan komt het waarschijnlijk retour afzender. De nieuwe verzendkosten dienen dan echter weer door de klant gemaakt te worden om het pakket opnieuw naar het juiste adres te sturen. Neem contact met ons op voor verdere informatie.

3.5 Track & Trace code van Go Parcel ontvangen i.p.v. DHL?

Dat klopt, je ontvangt een track en trace code van Go Parcel, dit is het traceer/software systeem waar wij onze DHL zendingen mee bijhouden en traceren.

Jouw bestelling wordt wel gewoon met DHL verzonden en afgeleverd.

4.1 Hoe kan ik Esuals het beste bereiken?

Heb je een vraag over een bestelling of product dan kun je ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:30 tot 17:30 op telefoonnummer 0418-640570

Via [email protected] kun je ons altijd bereiken, wij streven er naar jouw mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

4.2 Ik heb een bericht gestuurd op Facebook Messenger of Instagram maar krijg geen antwoord?

Wij proberen zo veel mogelijk vragen op Facebook en Instagram te beantwoorden. Door de grote hoeveelheid vragen is het helaas niet altijd mogelijk alle vragen te beantwoorden.

Om snel antwoord te krijgen op jouw vraag kun je het beste mailen naar [email protected] of bellen naar 0418-640570 op werkdagen van 09:30 tot 17:30

Laat een reactie achter

* Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

* Verplichte velden

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »