Verzending & bezorging
Als je op werkdagen besteld voor 17.00, dan wordt je order dezelfde dag nog verzonden. In de meeste gevallen is deze dan de volgende dag in huis!
Wij verzenden onze pakketten altijd met DHL inclusief track & trace zodat je het pakketje kunt volgen totdat hij wordt bezorgd. Je ontvangt de track & trace link per mail!
De verzendkosten bedragen €4.99 en zijn bij bestellingen boven de €100 gratis.
Meer informatie
- DPD vanaf €6,30
DHL vanaf €6,90
DHL België vanaf €10,85 - Kosteloos retourneren in onze Esuals boutique. Zorg ervoor dat je je retour wel online aanmeld klik hier.
- Zelf een verzendlabel kopen bij de door jou gekozen vervoerder mag ook, meld je retour wel aan via het retourportaal en kies voor afgeven in de winkel.
Let op! Bij 4 of meer items retour? Dan betaal je €0,50 extra per geretourneerd item.
Ook is het mogelijk om bij het retourneren te kiezen voor een Esuals shoptegoed in plaats van geld terug bij een retour. Als bedankje ontvang je dan 20% extra shopping money!
Deze optie is zichtbaar bij het aanmelden van jouw retour. Zodra je retour in ons magazijn is ontvangen en verwerkt ontvang je van ons een mail met daarin je persoonlijke tegoedcode.
1. Meld je retour aan via Returnista door hier te klikken. Selecteer de item(s) die je wilt ruilen en de juiste maat.
2. Bestel een retourlabel via Returnista om de ruiling naar ons te versturen. Zorg ervoor dat oude verzendlabels op de verzendverpakking zijn verwijderd.
3. Zodra de ruiling bij ons binnen is en verwerkt in onze webshop, sturen wij de juiste maat naar je op indien deze voorradig is!
Ruilen voor een ander product is helaas niet mogelijk. Je kunt de items retourneren en het gewenste item bestellen in een nieuwe order.
- Orginele, ongewassen en ongedragen staat.
- Na het wassen van items vervalt de garantie. (tenzij dit middels contact is besproken)
- Kleding met foundation vlekken worden niet geaccepteerd.
- Zonnebrillen mogen retour worden gestuurd echter is dit wel op eigen riscio, mocht de bril beschadigen tijdens transport dan zijn wij hier niet verantwoordelijk voor.
- Geen garantie op studs, glitters, steentjes en pailletten.
- Items met draaggeur van zowel deo als parfum worden niet in behandeling genomen.
- Je bent zelf verantwoordelijk voor een nette aankomst van de retour.
- Sieraden, nipple covers, boobtape en badkleding kunnen wij niet retour nemen i.v.m. hygiëne.
- Verstuur het retour in de originele verpakking (Esuals verzendzak/doos) naar ons terug.
Heb je een product binnen gekregen met een fabrieksfout of een ander defect? Stuur ons dan een mail naar klantenservice@esuals.nl samen met foto's van het defect, dan kijken we samen naar een passende oplossing.
Klachten kunnen alleen in behandeling worden genomen, als er op voorhand contact met ons is opgenomen. Stuur je pakketje nog niet retour totdat je een passende oplossing vanuit ons hebt ontvangen.
Na ontvangst van jouw retour zending ontvang je binnen 5 werkdagen bericht en wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is onder de naam "Mollie". Wanneer je de volledige bestelling retourneert ontvang je ook de eerst gemaakte verzendkosten terug op je rekening.
Retourkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening tenzij er een fout is vanuit ons.
Bestellingen betaald met Fashioncheque of VVV cadeaukaart worden na retourneren omgezet in een tegoedcode te besteden op www.esuals.nl . Deze tegoed code is helaas niet geldig i.c.m. sale of andere kortingsacties.
Toch nog even verder kijken of je een ander leuk item kunt vinden? Shop nu onze trendy dameskleding.