• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik Esuals het beste bereiken?

Heeft u vragen over een bestelling of product dan kunt u ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:30 op telefoonnummer 06 33386525. Via info@esuals.nl kunt u ons altijd bereiken, wij proberen u mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

 

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Geen probleem, ongedragen en in originele staat verkerende producten mogen altijd geretourneerd worden binnen 14 dagen (geen werkdagen).

Verstuur het product in originele verpakking met pakbon of herroepings formulier en voldoende gefrankeerd naar ons retouradres.

 

Wat is het retouradres van Esuals?

Esuals
Steigerboom 2C
5331KA Kerkdriel

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour terug op mijn rekening?

Zodra de retour bij ons binnen is ontvangt u binnen 5 werkdagen het geld terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

 

Uw pakket retour sturen naar Esuals via Post NL punt d.m.v. retourlabel?

Bij uw bestelling kreeg u van ons een mail met de track & trace code van uw zending. In deze mail staat ook een retourlink, via deze link kunt u voor een bedrag van €6,95 NL en €7,96 BE een retourlabel betalen en downloaden. Print dit label uit en plak het op uw pakket en geef dit af bij een Post NL punt, u hoeft hier dan geen verzendkosten meer te betalen.

 

Uw pakket liever zelf retour sturen?

Dat kan ook :) Vergeet niet duidelijk ons adres op het pakket te vermelden en het pakket voldoende te frankeren. U bent zelf verantwoordelijk voor de aankomst van u retour. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs van uw zending met track en trace code.

 

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Optie 1
Geef op dit formulier aan voor welke maat u het artikel wilt ruilen. Zodra uw retour bij ons binnen is sturen wij gratis de juiste maat op indien de voorraad strekkend is. Mocht de gewenste maat niet op voorraad zijn dan wordt de zending als gewone retourzending verwerkt.

Optie 2
Bestel de juiste maat zelf om zeker te zijn van het artikel voordat het is uitverkocht. Stuur de verkeerde maat gewoon retour naar ons en wij verwerken hem als gewone retourzending. U betaald per saldo net zo veel als optie 1

ANDER PRODUCT
Een ander product kan helaas niet via dit formulier. Bestel het gewenste artikel zelf en retourneer uw huidige bestelling.

 

Welke artikelen worden allemaal aangevuld en welke niet?

SALE
Sale wordt nooit aangevuld, mailen met vragen over aanvulling van sale heeft dus ook geen zin.

SCHOENEN
Schoenen worden vaak aangevuld, stuur een mail naar info@esuals.nl om op de hoogte te blijven. Wij mailen u dan als de schoen weer te bestellen is.

KLEDING
Bij kleding worden alleen de bestsellers aangevuld, mail naar info@esuals.nl om op de hoogte te blijven.

 

Op afhalen in de winkel geklikt maar u wilt het toch laten verzenden?

Geen probleem, als u €4,95 overmaakt naar NL86RABO0150137532 t.n.v. Esuals verzenden wij het pakket direct als het geld op onze rekening staat. Vergeet als omschrijving niet u naam of ordernummer te noteren.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen voor 17:00 besteld is de zelfde dag verzonden.
In het weekend besteld is de eerst volgende werkdag verzonden.

Bijvoorbeeld: u besteld op vrijdag na 17:00, dan wordt uw bestelling maandag verzonden.

 

Wanneer ontvangen ik mijn track & trace code?

U ontvangt de track & trace code op de dag van verzending na de eerste scan van post nl op het sorteercentrum. Dit is meestal 's-avonds na 18:00 als de bestelling bij ons opgehaald zijn.

 

Geen track & trace code ontvangen?

Bel of mail ons om uit te zoeken waarom u geen track & trace code heeft ontvangen. Vaak komt het door een onjuist ingevuld e-mail adres. Wij kunnen u dan alsnog u track & code versturen als wij het juiste e-mail adres hebben.

 

Ik heb een vraag op social media gesteld maar krijg geen antwoord?

Door het grote aantal vragen op de social media kanalen hebben wij besloten om in de toekomst vragen via de mail te behandelen. Heeft u een vraag over een bestelling of product dan kunt ons dus beter mailen op info@esuals.nl, wij proberen u vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

 

Tevreden over Esuals? :)

Dat horen wij graag! Laat dit ook aan andere zien en geef ons een recensie op Facebook of Google, dat waarderen wij heel erg!