• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Veelgestelde vragen

  • Wij zijn gesloten van 14 t/m 25 augustus.
  • Webshop bestellingen na 10 augustus 17:00 worden 23 augustus verzonden.
  • Retouren die binnen komen na 17 augustus worden ook 23 augustus verwerkt.

Hoe kan ik Esuals het beste bereiken?

Heeft u vragen over een bestelling of product dan kunt u ons bereiken van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 18:00 op telefoonnummer 0418-519091. Via info@esuals.nl kunt u ons altijd bereiken, wij proberen u mail binnen 1 werkdag te beantwoorden.

 

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Geen probleem, ongedragen en in originele staat verkerende producten mogen altijd geretourneerd worden binnen 14 dagen (geen werkdagen).

Verstuur het product in originele verpakking met pakbon of herroepings formulier en voldoende gefrankeerd naar ons retouradres.

 

Wat is het retouradres van Esuals?

Esuals
Mgr. Zwijsenplein 1
5331BE Kerkdriel

 

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour terug op mijn rekening?

Zodra de retour bij ons binnen is ontvangt u binnen 5 werkdagen het geld terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

 

Voordelig uw pakket retour sturen naar Esuals via retourlink?

Bij uw bestelling kreeg u van ons een mail met de track & trace code van uw zending. In deze mail staat ook een retourlink, via deze link kunt u voor een bedrag van €5,95 NL en €6,96 BE een retourlabel betalen en downloaden. Print dit label uit en plak het op uw pakket en geef dit af bij een Post NL punt, u hoeft hier dan geen verzendkosten meer te betalen.

 

Uw pakket liever zelf retour sturen?

Dat kan ook :) De gemiddelde bezorgdienst rekent al gauw €6,95 voor een zending van een pakket, houd daar wel rekening mee! Vergeet niet duidelijk ons adres op het pakket te vermelden.

 

Hoe kan ik mijn product ruilen?

Vind u het product erg leuk maar wilt u hem graag ruilen voor een andere maat, kleur of vergelijkbaar artikel van de zelfde prijs, dat kan, mits het product ongedragen is.

Stuur het artikel op eigen kosten naar ons retouradres met retourformulier of pakbon, schrijf hierop voor welk artikel of maat u het wilt ruilen. Is het gewenste product voorradig dan verzenden wij deze kosteloos naar u.

Is het gewenste product niet op voorraad of leverbaar dan storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op de rekening waarmee de bestelling betaald is.

 

Welke artikelen worden allemaal aangevuld en welke niet?

SALE
Sale wordt nooit aangevuld, mailen met vragen over aanvulling van sale heeft dus ook geen zin.

SCHOENEN
Schoenen worden vaak aangevuld, stuur een mail naar info@esuals.nl om op de hoogte te blijven. Wij mailen u dan als de schoen weer te bestellen is.

KLEDING
Bij kleding worden alleen de bestsellers aangevuld, mail naar info@esuals.nl om op de hoogte te blijven.

 

Op afhalen in de winkel geklikt maar u wilt het toch laten verzenden?

Geen probleem, als u €4,95 overmaakt naar NL86RABO0150137532 t.n.v. Esuals verzenden wij het pakket direct als het geld op onze rekening staat. Vergeet als omschrijving niet u naam of ordernummer te noteren.

 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Op werkdagen voor 17:00 besteld is de zelfde dag verzonden.
In het weekend besteld is de eerst volgende werkdag verzonden.

Bijvoorbeeld: u besteld op vrijdag na 17:00, dan wordt uw bestelling maandag verzonden.

 

Wanneer ontvangen ik mijn track & trace code?

U ontvangt de track & trace code op de dag van verzending na de eerste scan van post nl op het sorteercentrum. Dit is meestal 's-avonds na 18:00 als de bestelling bij ons opgehaald zijn.

 

Geen track & trace code ontvangen?

Bel of mail ons om uit te zoeken waarom u geen track & trace code heeft ontvangen. Vaak komt het door een onjuist ingevuld e-mail adres. Wij kunnen u dan alsnog u track & code versturen als wij het juiste e-mail adres hebben.

 

Ik heb een vraag op social media gesteld maar krijg geen antwoord?

Door het grote aantal vragen op de social media kanalen hebben wij besloten om in de toekomst vragen via de mail te behandelen. Heeft u een vraag over een bestelling of product dan kunt ons dus beter mailen op info@esuals.nl, wij proberen u vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

 

Tevreden over Esuals? :)

Dat horen wij graag! Laat dit ook aan andere zien en geef ons een recensie op Facebook of Google, dat waarderen wij heel erg!